Küsimused? Meil on vastused.

Kuidas vormistada tellimust?

Tellimuse esitamiseks valige soovitud ese, lisage see ostukorvi ja jätkake kassasse. Esitage vajalikud andmed saatmiseks ja maksmiseks ning kinnitage seejärel oma tellimus.

Kuidas saan kontrollida oma tellimuse staatust?

Saate jälgida oma tellimuse staatust, logides sisse oma kontole meie veebisaidil ja vaadates tellimuse üksikasju. Samuti saate e-kirja teavitusi oma tellimuse staatuse kohta.

Kuidas toimub tarne?

Me tarnime tellimusi kullerteenuste või postiteenuse kaudu. Pärast tellimuse esitamist saate teavet tarneviisi ja eeldatavate tarneaegade kohta.

Kas ma saan tagastada või vahetada eseme?

Jah, saate eset tagastada või vahetada teatud aja jooksul pärast selle kättesaamist. Lisateabe saamiseks võtke ühendust meie klienditeeninduse osakonnaga.

Mida teha, kui ese saabub kahjustatuna?

Kui ese saabub kahjustatuna, võtke meiega kohe ühendust ja esitage kahjustuste fotod. Aitame teil lahendada probleemi ja korraldada vahetuse.

Ei leidnud vastust?

Võtke meiega ühendust:

Shopping Cart
Scroll to Top